Kotlet po królewsku

Już dawno go nie robiłam, więc postanowiłam że będzie dziś na obiad. Do tego pyszna surówka z białej rzepy.




Składniki: na 1 szt.


  • schab około 12dag na osobę
  • plaster sera salami 1 cm
  • grubszy plaster boczku
  • dwa plasterki szynki
  • plaster pomidora
  • gałązka natki pietruszki
  • sól, pieprz
  • u mnie knorr do mięs
  • jajko
  • bułka tarta
  • mąka
  • olej

Opis wykonania:


Kotlet dokładnie rozbijamy od wewnątrz na zewnątrz, uważając by zbytnio nie podziurawić mięsa.
Płat powinien być na tyle duży by swobodnie móc zrobić sakiewkę. 
Mięso oprószamy solą i pieprzem, kładziemy dwa plasterki szynki, ser, boczek, pomidor, pietruszkę, posypujemy przyprawą. 
Zawijamy tworząc sakiewkę, panierujemy podwójnie w jajku i bułce tartej, smażymy na rozgrzanym oleju na mniejszym ogniu tak by kotlet zbytnio się nie przypiekł i usmażył w środku.



Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)